Erik Mellebye-Giertsen
Ungt salgshus, med ambisjoner om ekspansjon mot Skandinavia, tar markedsandeler.
Oppdatert: 11. mai

Selv om Salgshuset er relativt ungt som selskap, er kompetansen selskapet har samlet imponerende. Hele teamet har lang og god erfaring fra både møtebooking og salg. Alt fra å banke på dører til salg mot storkunder. Denne erfaringen er helt avgjørende for å levere gode prosesser for sine kunder.
Daglig leder, Christoffer Moe, uttalte i en samtale; «det er viktig for oss at alle våre selgere har erfaringen som trengs for å forstå kundenes behov». Dette er en nøkkel for suksessen til selskapet. Det å kunne sette seg inn i casene, forstå behovene gjør at alle samtalene blir meningsfulle og ofte fører til et møte eller et salg.
I mai flytter Salgshuset inn i nye, flotte, lokaler bare noen hundre meter fra dagens lokaler. Dagens lokaler har vært veldig fine for selskapet i en oppstarts og tidlig vekstfase, men nå er tiden moden for å få litt mer plass, til flere nye medarbeidere.
Kurs i møtebooking

I tillegg til å være kundenes første ansikt utad, jobber også selskapet aktivt med å holde kurs i møtebooking. «Vi mener at ved å dele vår kunnskap vil vi styrke både vårt eget merkenavn, relasjonen til kundene våre og ikke minst få meget fornøyde kunder».
Kompetansehus på salg
Salgshuset er godt i gang med å bygge et sterkt kompetansehus innenfor salg av prodykter/tjenester og møtebooking. De jobber også tett med kunder for å dele av sin kompetanse.